”Jag känner i benet att jag har rätt” – Torsten Andersson

Säsong 1 avsnitt 6

Kent Gustavsson super igen och försöker bjuda sin son Jimmy på öl vilket leder till att han blir utkastad av Mimmi. Polisen Torsten misshandlar sen Kent så han börjar blöda. Torstens kollega Leif Sjökvist tycker inte om misshandeln. Lena Sjökvist försöker övertala flyktingen Juan att inte tända eld på sig själv men misslyckas. Verner har fått flytta ifrån sin villa eftersom hans bortgångna fru Märtas söner har sålt den. Istället sover Verner på golvet i omklädningsrummet på Tre Kronor. Ungdomarna har första konfirmationsutbildningsträffen och Bimbo tycker att prästen Kaj är het. Bimbo sitter för första gången i knät på Klimax. Hans Wästberg och hans fru Birgitta bråkar först och har sen försoningssex på soffan och i sängen. Sanna bråkar lite med Abby och sedan helt plötsligt så hånglar dom. Sen säger Abby att han är förlovad hemma i Uganda. Kaj vågar bjuda Pilla på middag men när Pilla ska gå hemifrån kommer Sten Frisk och tumult uppstår. Pilla rusar hem till Kaj och tror att hon har dödat Sten.

Magda:Det är askonstigt att syskonen Lisen och Klimax ska konfirmeras samtidigt. Lisen är väl typ 2 år yngre. Bimbo har en inka-fläta som är typ 60cm lång. Jag är fett avundsjuk

Gabriel: Sanna hade en orange väst som ser ut som en uppklippt badrumsmatta, hemsk. När Hans och Birgitta ligger och tar igen sig efter sex så kardar hon hans brösthår med handen, det är lite äckligt. Fint att vi fick se Start-müsli i detta avsnitt också.

One response to “”Jag känner i benet att jag har rätt” – Torsten Andersson

  1. Jag. Älskar. Er.

    Om den här bloggen skulle finnas i bokform skulle jag köpa den.

    Tack.

Kommentera

